Наші місія, стратегія, завдання

Споживач. Захист. Консультування

Наші місія, стратегія, завдання

12 Грудня, 2019 Blog сталий розвиток 0

Наша місія

  • зробити споживачів рушійною силою економіки, а не жертвами обставин;
  • створити ефективний механізм взаємодії між споживачами та суб’єктами господарювання.

Стратегія:

  • консалтинг;
  • тренінги;
  • посередництво,
  • підготовка документів,
  • чат-бот,
  • представництво в судах.

Завдання:

  • захист прав споживачів,
  • запобігати порушенню їхніх прав,
  • впровадження сучасних методів (наприклад, онлайн-платформи) для ефективного вирішення спорів споживачів без втручання судів та органів влади;
  • дозволити торговцям захищати свою репутацію та допомагати прозорості у взаємодії зі споживачами.