Відключили воду??? Ось зрозумілий покроковий алгоритм)
“Знову немає води…”
У вас ці слова теж викликають скрегіт зубів, головний біль і бажання розтрощити всі труби, батареї і взагалі все-все-все?
Ну як споко, відносно, адже цей шлях тернистий, як дорога самурая. Але найбільш терплячим цей алгоритм допоможе діяти майже автоматично. Ще й сусідів навчите)
Отже, якщо немає води, Вас не попередили про відключення чи ще щось невідоме:
. Дізнайтеся у Виконавця (водоканал), чи є в них журнали обліку звернень; офіційні вайбер-групи, офіційна електронна пошта.
. Пишете заяву (можна і телефоном, але я дуже рекомендую письмову заяву): “шапка” звернення” – “Водоканал”, потім знизу прізвище, ім’я та по батькові, місце фактичного проживання споживача, потім по середині слово “ЗАЯВА”, далі з нового абзацу – коротко опишіть, що сталося, потім що саме не так і потім що просите (наприклад: “__” ___ 2022 я прийшов/ла, а холодної води вдома немає. Включіть воду!).
. Вам повинні сказати, ХТО ПРИЙНЯВ ЗАЯВУ, їхній вхідний номер і дату. Не кажуть – це порушення.
. Не ПІЗНІШЕ 1 ДОБИ з часу отримання заяви “Водоканал” повинен відреагувати – прислати відповідальну особу. ВИ ПОВИННІ надати доступ до житла. Якщо не надаєте – пояснюйте чому.
. Коли прийшов їхній представник – вони повинні скласти акт-претензію, там повинно бути: дата і час проведення перевірки, які факти виявили (немає води, вода тече слабо тощо), інформація про дату початку зниження якості відповідної послуги (наприклад: не тече з 01.08.2021).
. Таких акти має бути 2 (!!). Якщо щось Вам не сподобалося під час перевірки (не те написали, не туди зайшли) – ЦЕ ВСЕ ПИШЕТЕ! Не у ФБ або інстаграм, а в АКТІ!!!
. Якщо ніхто не прийшов – самі складаєте такий акт і підписують: Ви + 2 найближчі сусіди.
. Акт відсилаєте рекомендованим листом.
. Протягом п’яти робочих днів “Водоканал” або вирішує Вашу проблему, або письмово обгрунтовано відмовляє.
Якщо пройшло п’ять робочих днів і ні “Добрий день”, ні “До побачення”, Ваші претензії вважаються обгрунтованими і повинні бути задоволеними.
Пам’ятайте: голос споживача вирішальний. Не мовчіть, захищайте свої права, бо гуртом і “Водоканал” легше контролювати.