Відключили воду??? Ось зрозумілий покроковий алгоритм)

Споживач. Захист. Консультування

Відключили воду??? Ось зрозумілий покроковий алгоритм)

20 Вересня, 2022 Споживач 0

“Знову немає води…”

‼У вас ці слова теж викликають скрегіт зубів, головний біль і бажання розтрощити всі труби, батареї і взагалі все-все-все?

Споко! (як кажуть поляки).

Ну як споко, відносно, адже цей шлях тернистий, як дорога самурая🥋. Але найбільш терплячим цей алгоритм допоможе діяти майже автоматично. Ще й сусідів навчите)

Отже, якщо немає води, Вас не попередили про відключення чи ще щось невідоме:

1️⃣. Дізнайтеся у Виконавця (водоканал), чи є в них журнали обліку звернень; офіційні вайбер-групи, офіційна електронна пошта.

2️⃣. Пишете заяву (можна і телефоном, але я дуже рекомендую письмову заяву): “шапка” звернення” – “Водоканал”, потім знизу прізвище, ім’я та по батькові, місце фактичного проживання споживача, потім по середині слово “ЗАЯВА”, далі з нового абзацу – коротко опишіть, що сталося, потім що саме не так і потім що просите (наприклад: “__” ___ 2022 я прийшов/ла, а холодної води вдома немає. Включіть воду!).

3️⃣. Вам повинні сказати, ХТО ПРИЙНЯВ ЗАЯВУ, їхній вхідний номер і дату. Не кажуть – це порушення.

4️⃣. Не ПІЗНІШЕ 1 ДОБИ з часу отримання заяви “Водоканал” повинен відреагувати – прислати відповідальну особу. ВИ ПОВИННІ надати доступ до житла. Якщо не надаєте – пояснюйте чому.

5️⃣. Коли прийшов їхній представник – вони повинні скласти акт-претензію, там повинно бути: дата і час проведення перевірки, які факти виявили (немає води, вода тече слабо тощо), інформація про дату початку зниження якості відповідної послуги (наприклад: не тече з 01.08.2021).

6️⃣. Таких акти має бути 2 (!!). Якщо щось Вам не сподобалося під час перевірки (не те написали, не туди зайшли) – ЦЕ ВСЕ ПИШЕТЕ! Не у ФБ або інстаграм, а в АКТІ!!!

7️⃣. Якщо ніхто не прийшов – самі складаєте такий акт і підписують: Ви + 2 найближчі сусіди.

8️⃣. Акт відсилаєте рекомендованим листом.

9️⃣. Протягом п’яти робочих днів “Водоканал” або вирішує Вашу проблему, або письмово обгрунтовано відмовляє.

Якщо пройшло п’ять робочих днів і ні “Добрий день”, ні “До побачення”, Ваші претензії вважаються обгрунтованими і повинні бути задоволеними.

Пам’ятайте: голос споживача вирішальний. Не мовчіть, захищайте свої права, бо гуртом і “Водоканал” легше контролювати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.